Föräldramöte tors 24 nov 19.30

15 oktober, 2022 av Hannah Fjällström

Hej!

Vi i Salt Scout Rosvik vill bjuda in till föräldramöte!
Torsdag den 24 november klockan 19:30 på kyrkan i Rosvik.

Det är en vanligt scout-torsdag, så scouterna som har sin torsdag den gången kommer som vanligt. Sedan kortar vi av gången en aning och har föräldramöte från 19:30 till 20:00.
Vi vill gärna att föräldrar från alla åldersgrupper närvarar då vi ska prata om några datum för vårens hajker och aktiviteter, hur vi lättast kommunicerar med varandra samt en del om scoutlägret Patrullriks 2023 i Mjösjöliden, Svensbyn.

Vi hoppas att vi ses den 24/11.

Om ditt barn har börjat i scouterna nu under hösten och vill beställa en scoutskjorta inför scoutinvigningen så gör du det lättast via den här länken: https://www.scoutshop.se/scoutdrakt/scoutskjortor
Välj kår Salt Scout Rosvik vid betalning så får kåren ta del av återbäringen från scouterna.
Scouthalsduken samt grundmärkerna till skjortan får scouten vid invigningen av scoutkåren.

MVH
Scoutledarna i Rosvik.